V.35

"I vecka 35 är medelkroppslängden 47 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2600 gr. Huvudets omkrets är 33 cm."


Vikt:
+11kg
SF-mått: 32-33
Järn: 123
Socker: 3.8


Sådär ser det ut just nu för mig.
Man ser inte mina kryss på kurvan när hon visar på datorn eftersom dom ligger precis på det mittersta strecket, och att sockret gått ned så pass och att järnet stigit känns underbart!
Och att jag lyckats hålla vikten trots otaliga svängningar och stopp på max för både +meny och milkshake's..

Nä, nu börjar jag känna mig ganska duktig!

Jag tackar Cane för det med vikten, hade vi inte haft honom så hade jag aldrig tagit mig ut.. Då hade jag suttit inne på ändan och klagat på öm rygg, foglossning och annat.


Nu när det börjar närma sig förlossningen så har jag planerat in detta:

1. Äta massor med vattenmelon (bara för att det är så gott)
2. Fira midsommar i Sillviken med vänner
3. Fira midsommardagen med vänner på Norrbyskär
4. Promenera, promenera, promenera
5. Dricka hallonbladsthé och hoppas att jag är en av de lyckliga få..
6. Tvätta mamma och pappas bil
7. Måla nya bastun i stugan utvändigt
8. Klippa gräsmatt/an/orna
9. Bada
10. Läsa böcker i en solstol
11. Lyssna på smattrande regn i husvagnen med Stefan och Cane
12. Se dåliga och bra filmer
13. Baka, grilla, äta, äta och äta!


Och en hel del andra saker säkert, såsom att gå på stan och äta mjukglass, klaga på värmen, ligga halvdöd i soffan framför dålig tv och annat kul!


Puss

Kommentarer
Postat av: malin

Njut av en massa alonetime (typ alla såna där konstiga grejer man har för sig när man är ensam!) och alonetime+stefan också! Det är nog det jag saknar mest nuförtiden, att bara kunna ligga i soffan brevid wege och inte ha en massa måsten hängande över sig. Eller en bäbis som klättrar över en, haha ;P

2011-07-02 @ 19:28:24
URL: http://69shot.blogspot.com
Postat av: malin

oj, tack! ja, jag har gått ner, fast just nu känner jag mig inte så snygg för jag har haft 4 veckors "träningssemester" och gått upp 5kg!!! :|

om hunden: haha, jag sa också det när jag såg henne men tydligen är det bara för att hon (eller de, både ser lite roliga ut) ska slippa bli så varm, de ska inte ställas ut eller tävla nånting i sommar så det spelar ingen roll hur de ser ut! :)

2011-07-18 @ 11:15:13
URL: http://barbamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0